JAK REZERWOWAĆ?
Nasz system wyszukiwania i rezerwacji jest prosty i intuicyjny, został tak przemyślany, aby zakup wycieczki był szybki, a forma płatności bezpieczna. Państwa dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
Do pełnego zakupu oferty prowadzą 4 proste kroki:
KROK 1 – WYSZUKIWANIE OFERTY
Do wyboru mają Państwo jeden z dwóch sposobów wyszukiwania:
WYSZUKIWARKA proponujemy skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki – wpisując w niej konkretne kryteria wyboru np. termin, kraj, standard obiektu, wyżywienie, otrzymają Państwo listę propozycji spełniających podane wymogi. Po wybraniu pola „szukaj” pojawi się lista propozycji najbardziej zbliżona do Państwa preferencji. Klikając na dowolnie wybraną wycieczkę przejdą Państwo do szczegółowego przedstawienia wybranej oferty.
KATEGORIE ofertę można również wyszukać za pomocą wybranych ofert prezentowanych na stronach portalu, podzielonych według kategorii: Last Minute, All Inclusive, Urlop z rodziną, Wycieczki, Egzotyka
KROK 2 – REZERWACJA
Do wyboru mają Państwo jeden z trzech sposobów rezerwacji:
INTERNETOWO
Dwie możliwości:
- PEŁNA REZERWACJA - jeżeli wybrana oferta spełnia Państwa oczekiwania, prosimy dokonać rezerwacji poprzez kliknięcie na pole "rezerwuj". Na ekranie wyświetli się formularz zgłoszeniowy, w którym poprosimy o podanie danych osoby dokonującej rezerwacji, kontaktu oraz danych osób towarzyszących w podróży. Pełna rezerwacja on-line oznacza zakup imprezy turystycznej i dotyczy ofert z oznaczeniem możliwości dokonania tego typu rezerwacji. Pełna rezerwacja on-line zakończona jest płatnością, którą obsługuje Dotpay
- REZERWACJA NA ZAPYTANIE - wybrana oferta wymaga potwierdzenia dostępności miejsc i aktualności ceny. W tym przypadku prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i kliknięcie przycisku „rezerwuj”. Rezerwacja taka wymaga potwierdzenia w biurze podróży, jednak zapewniamy, że po sprawdzeniu dostępności miejsc, w najbliższym możliwym czasie nasz doradca skontaktuje się z Państwem w celu dokończenia rezerwacji i podania numeru konta do wpłaty.
TELEFONICZNIE
Dzwoniąc pod numer infolinii 32/200 01 89 i podając szczegóły wybranej oferty. Rezerwacja zostanie przeprowadzona telefonicznie z naszym konsultantem.
MAILOWO
W przypadku wybrania konkretnej oferty można również przesłać zamówienie na adres wczasy@atlas-tours.pl Rezerwacja telefoniczna lub drogą mailową nie jest jeszcze zawarciem umowy (w rozumieniu kodeksu cywilnego) oraz jednocześnie nie obliguje Państwa do ponoszenia kosztów (traktujemy to, jako rezerwację „wstępną”). Nasz konsultant dokona wstępnych rezerwacji u danego touroperatora i niezwłocznie skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji i przesłania odpowiednich dokumentów.
OSOBIŚCIE W BIURZE OBSŁUGI
Zapraszamy również do biur obsługi klienta w Rybniku oraz w Żorach, gdzie rezerwacja zostanie przeprowadzona na miejscu.
KROK 3 – PŁATNOŚĆ
Przelewem bankowym (tradycyjnie w siedzibie Państwa banku lub za pomocą konta internetowego) na konto:
Przedsiębiorstwo Turystyczne TOURS S.C. M.Piksa, A.Przychodzień
ul. Bałdyka 14
44-240 Żory
NIP 651-16-04-802
Nr konta: 87 2030 0045 1110 0000 0395 9340
Aby szybko zaksięgować Państwa wpłatę na nasze konto i przyspieszyć realizację umowy prosimy wysłać potwierdzenie przelewu na adres: wczasy@atlas-tours.pl lub faksem na nr 32/200 01 89
E-przelewem z konta internetowego (można realizować w Inteligo, mBank, MultiBank, Nordea, Bank Zachodni BZ WBK, Bank BPH, PKO BP, Pekao24 przelew Bank Pekao S.A., Bank Handlowy w Warszawie S.A. Citi Handlowy)
Kartą kredytową Transakcje kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay (akceptujemy karty kredytowe Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, American Express i Diners Club)
Kartą płatniczą lub gotówką w przypadku dokonywania płatności w jednym z naszych oddziałów w Katowicach, Rybniku lub Żorach. Warunki anulacji, rezygnacji czy zmian określone są przez organizatora wyjazdu w warunkach uczestnictwa.
KROK 4 – ODBIÓR DOKUMENTÓW PODRÓŻNYCH
Po dokonaniu przez Państwa płatności nasz konsultant potwierdza rezerwację w systemie i wysyła e-mailem lub faksem potwierdzenie rezerwacji na wskazany przez Państwa adres mailowy. Dokumenty podróży zależą od rodzaju transportu: podróż samolotem - na lotnisku otrzymacie Państwo od Organizatora dokumenty podróży na podstawie otrzymanego wcześniej potwierdzenia rezerwacji. Na 1 dzień przed podróżą prosimy o kontakt z naszym biurem w celu potwierdzenia godziny wylotów. podróż autokarem – wystarczy mieć przy sobie umowę – zgłoszenie lub potwierdzenie rezerwacji. podróż z dojazdem własnym – dokumenty podróżne dostarczymy Państwu na wskazany adres domowy. Będzie to voucher z adresem ośrodka/hotelu wraz z mapką dojazdową. Bez względu na rodzaj transportu prosimy wszystkich Klientów o kontakt telefoniczny na ok. 1-2 dni przed wyjazdem w celu potwierdzenia godzin wylotu lub wyjazdu autokarowego.